KiiMa etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Kiihtelysvaara / Joensuu ja pelattava sarja Puulaaki. Joukkueeseen kuuluu 30 jäsentä ja kalenterissa on 2 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule pelaamaan kanssamme puulaakitason jalkapalloa hyvähenkiseen ja pitkään yhdessä toimineeseen porukkaan. Kesällä pelailemme sunnuntaisin Joensuussa karsikon ala-asteen viereisellä hiekkakentällä. Talvisin meillä on ollut vuoro Joensuu areenalla futsalin pelailun merkeissä, joka mahdollistetaan aktiivisilla jäsenillä ja seuran jokavuotuisella jäsenmaksulla. Ota yhteyttä jos haluat lyöttäytyä hyvään porukkaan pelaamaan ei niin vakavaa harrastejalkapalloa.

Yhteyttä voi ottaa: tuukka(piste)papinaho(miuku)gmail(piste)com

Seuran kotisivut: http://kiima.dy.fi/

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 7 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
KiiMa: kokoonpano